Friday, December 17, 2010

ေခြးမ်ားအခ်ိ္န္အခါမဟုတ္ ရူးေန

ေႏြဦးေပါက္ရာသီႏွင့္ ေခြးသားေပါက္ခ်ိန္မ်ားတြင္သာ အဓိကျဖစ္တတ္ေသာ ေခြးရူးေရာဂါသည္ ေဒသ အခ်ိဳ ႔တြင္ အခ်ိန္အခါ မဟုတ္ ျဖစ္ပြားလ်က္ရွိေၾကာင္း သတင္းရရွိပါသည္။ အဆိုပါသတင္းႏွင့္ပတ္သက္ျပီး-
“ဘာလို႔လဲေတာ့ မသိဘူး။ ခုတေလာေခြးေတြ တအားရူးေနတယ္. Warmly Welcome ဒယ္ဒီပါးပါး .၀န္႔ေစြ႔ ၀န္႔ေစြ႔ ၀န္႔၀န္႔ေစြ႔ .ဟာ-ေရး . အိုပါး . က်ဴးမီးငါး -ဒယ္ဒီပါးပါး. ဒယ္ဒီပါးပါး ဆိုျပီးတညလံုး ထိုင္အူေနၾကတာ ဒီလိုမ်ိဳး တခါမွလည္း မၾကားဖူးေတာ့ အရမ္းအံ့ၾသမိတယ္” ဟု ျမိဳ ႔လွျမိဳ ႔ ခံတဦးက ေျပာျပပါတယ္။
ေနျပည္ေတာ မွေဒသခံတဦးကမူ-“မေန႔က က်ေနာ္တို႔ ရပ္ကြက္ထဲကို ေခြးရူးတေကာင္ ေခါင္းေပါင္းေပါင္းျပီး  ၀င္လာလို႔ ၀ိုင္းသတ္လိုက္ ရတယ္၊ ေဘးကအိမ္မွာလည္း ေခြး ၄ ေကာင္ေမြးထားတာ ၄ေကာင္းစလံုး ရူးသြားျပီး ပဆိုးေတြ ေကာက္၀တ္ေနလို႔ အဆိပ္ခတ္သတ္လိုက္တာ ဗိုလ္ရူး တေကာင္ပါ အဆစ္ပါသြားတယ္ ” ဟု ေျပာပါသည္။
ယခုကဲ့သို႔ ေခြးမ်ားအခ်ိန္အခါ မဟုတ္ရူးေနခ်ိန္သည္ တိုင္းခန္းလွည့္လည္ေနခ်ိန္ႏွင့္ တိုက္ဆိုင္လ်က္ ရွိရာ ျပည္သူမ်ားအၾကားမွာလည္း သံသယျဖစ္ဖြယ္ တီးတိုး ေ၀ဖန္လ်က္ရွိေနပါသည္။
ပံုမွန္အတိုင္းဆိုလ်င္ ေခြးမ်ားသည္ ဗိုလ္ေလာင္း ေက်ာင္းဆင္းခ်ိန္ႏွင့္ ေတာ္သလင္းလေတြမွာသာ ရူးေလ့ရွိၾကျပီး ယခုေတြ႔ရေသာ အရူးအမ်ိဳးအစားမွာ အႏွစ္၂၀ အတြင္း ေခြးမ်ားတြင္ ပထမဆံုးေတြ႔ရေသာ အမတ္ရူး ေရာဂါ ျဖစ္ေၾကာင္း၊ ရူးေနေသာ ေခြးအမ်ားစုသည္ ေခြးကဲ့သို႕ ငုတ္တုတ္ထိုင္ေနသည့္ တိရစၦာန္ အမွတ္တံဆိပ္ ပါတီႏွင့္ ဆက္စပ္ဖြယ္ ရွိေၾကာင္း၊ ထိုပါတီႏွင့္ ဖက္ျပိဳင္ျပီး ကိုက္မိသည့္ အမတ္ေလာင္း တစ္ခ်ိဳ႕မွာလည္း  ေခြးရူးေရာဂါ ကူးစက္ခံရသျဖင့္ ရူးသြားၾကေၾကာင္း၊ ကုရာနတၳိ ေဆးလည္း မရွိေသာေၾကာင့္ ေခြးရူး အကိုက္မခံရေအာင္ ေနၾကရန္ အလြန္အေရးၾကီးေၾကာင္း၊ အကယ္၍အကိုက္ခံခဲ့ရပါက ကို႔ေက်ာ္သူ႔ဆီ ဖုန္းဆက္ျပီး “ေခြးကိုက္သြားပါျပီခင္ဗ်၊ ဒါေၾကာင့္ ဘြတ္ကင္လုပ္ခ်င္လို႔ပါ” ဟုေျပာလိုက္ရံုသာျဖစ္ေၾကာင္း ေခြးရူးကၽြမ္းက်င္ ေဒါက္တာမဲလံုး က ေျပာ ၾကားသြားသည္။
(ျပည္တြင္းသတင္းေထာက္ သတင္းေပးပို႕သည္)

No comments:

Post a Comment

ေပးထားသည့္ မွတ္ခ်က္မ်ားကို မၾကာမီတင္ေပးပါမည္။ ေခတၱ ေစာင့္ဆိုင္းပါ။

မွတ္ခ်က္မ်ားသည္
(၁) တင္ထားသည့္ပို႕စ္မ်ားႏွင့္ သက္ဆိုင္မႈ မရွိသည့္ အေၾကာင္းအရာမ်ား ျဖစ္ေနလွ်င္ ေသာ္လည္းေကာင္း၊
(၂) လူအမ်ား လက္မခံႏိုင္ ေလာက္သည့္ ရိုင္းစိုင္း ၾကမ္းတမ္းမႈမ်ား ပါ၀င္ေနလွ်င္ ေသာ္လည္းေကာင္း၊ ပယ္ဖ်က္သြားမည္ ျဖစ္ပါသည္။

တင္ေပးျခင္း မတင္ေပးျခင္းသည္ ကာလ၊ ေဒသ၊ ပေယာဂ၊ လူမ်ိဳးေရး၊ ပုဂၢိဳလ္ေရး၊ ဘာသာေရး၊ တသီးပုဂၢလ ယံုၾကည္မႈအေပၚ သတ္မွတ္ ခြဲျခားမႈ မရွိပါ။ စာဖတ္သူ လူအမ်ားကို ေလးစားေသာ အားျဖင့္ အထက္ပါ အခ်က္ ႏွစ္ခုကို ေရွာင္ၾကဥ္ ေရးသားလာေသာ မည္သည့္ ေဝဖန္ အၾကံျပဳ ေျပာဆိုမႈမ်ိဳးကို မဆို တင္ေပးသြားမည္ ျဖစ္ျပီး၊ အခ်ိဳ႕မွတ္ခ်က္မ်ားကို အမ်ားျပည္သူ အက်ိဳးငွာ လိုအပ္ပါက တည္းျဖတ္သြားမည္ ျဖစ္ပါသည္။

ေက်းဇူးတင္ပါသည္။