Monday, February 28, 2011

အာဇာနည္ေန႕ ဆိုသည္မွာ ...

အမ်ိဳးသားေခါင္းေဆာင္ၾကီး ဗိုလ္ခ်ဳပ္ေအာင္ဆန္းႏွင့္ အာဇာနည္ၾကီးမ်ား လုပ္ၾကံမခံရမီ အခ်ိန္ကာလတခု ကပင္ ဇူလိုင္လ ၁၉ ရက္ကို "အာဇာနည္ေန႕" အျဖစ္ သတ္မွတ္ တည္ရွိခဲ့ျပီး ျဖစ္ေၾကာင္း ျပည္တြင္းထုတ္ ဂ်ာနယ္ တေစာင္က ေရးသားေဖာ္ျပသည္။

(From: Snap Shot)

ဗိုလ္ခ်ဳပ္ေအာင္ဆန္း၊ သခင္ျမ၊ ဒီးဒုတ္ဦးဘခ်ိဳ၊ ဦးရာဇတ္၊ မန္းဘခိုင္၊ ဦးဘ၀င္း၊ မိုင္းပြန္ေစာ္ဘြားၾကီး စ၀္စံထြန္း၊ အတြင္း၀န္ ဦးအုန္းေမာင္ႏွင့္ ရဲေဘာ္ကိုေထြး တို႕သည္ ယခင္ကတည္းက ရွိႏွင့္ျပီးျဖစ္ေသာ အဆိုပါ အာဇာနည္ေန႕ ႏွစ္ပတ္လည္ ေန႕ရက္တြင္ တိုက္တိုက္ဆိုင္ဆိုင္ လုပ္ၾကံခံခဲ့ၾကရသည္ဟု အထက္ပါ ေရးသားခ်က္ အရ သိရသည္။

ဗိုလ္ခ်ဳပ္ေအာင္ဆန္းတို႕ လုပ္ၾကံခံရေသာေန႕ႏွင့္ ကံအားေလ်ာ္စြာ တိုက္ဆိုင္သြားေသာ အဆိုပါ ရွိႏွင့္ျပီး အာဇာနည္ေန႕သည္ မည္သည့္အတြက္ေၾကာင့္ ျဖစ္ထြန္းေပၚေပါက္ လာရေၾကာင္းကိုမူ ေဖာ္ျပပါ ဂ်ာနယ္က ရွင္းလင္းမႈ မျပဳေပ။

အာဇာနည္ေန႕သည္ အာဇာနည္ဆိုသူ၏ ေမြးေန႕ျဖစ္ျပီး၊ ထိုေန႕တြင္ ဗိုလ္ခ်ဳပ္ေအာင္ဆန္းတို႕ တိုက္တိုက္ဆိုင္ဆိုင္ လုပ္ၾကံခံခဲ့ရျခင္း ျဖစ္ေၾကာင္း မူလတန္း ေက်ာင္းသားတဦးက ေရခဲမုန္႕စားရင္း ရွင္းျပသြားသည္။

@MSZ

အျပည့္အစံုသို႕

6 comments:

  1. very good post!
    cheers!

    ReplyDelete
  2. That`s so great,BSN

    ReplyDelete
  3. အာဇာနည္ေန႕မွာမွ တိုက္တိုက္ဆိုင္ဆိုင္ ဗိုလ္ခ်ဳပ္တို႕ လုပ္ၾကံခံရတာတဲ့..
    ေရးရက္ပါေပ့ ကိုေရႊဂ်ာနယ္လစ္ၾကီးရယ္...........
    ဗိုလ္ခ်ဳပ္တို႕ လုပ္ၾကံခံရတဲ့ေန႕ကေန အာဇာနည္ေန႕ ျဖစ္လာတာ မဟုတ္ေတာ့ဘူးေပါ့...ၾကားလို႕မွ ေကာင္းေသးရဲ႕လား။။။။

    Interviewer ၾကီးရဲ႕ ေမးခြန္းက အေမးႏြားေက်ာင္းသား ျဖစ္မေနဘူးလား....

    ReplyDelete
  4. ေမးခြန္းေမးတဲ့သူက ျမန္မာ့စာနယ္ဇင္းေလာကမွာ အေကာင္၀င္လုပ္ေနတဲ့ ျမတ္ခိုင္ ပါတဲ့ခင္ဗ်ား ...

    ReplyDelete
  5. ေျဖတဲ့သူက ဘယ္သူလဲဗ်

    ReplyDelete
  6. ေျဖတဲ့သူက ျမန္မာျပည္ရဲ႕ အခ်မ္းသာဆံုး သစ္ေတာေရးရာ ၀န္ၾကီးေဟာင္း အျငိမ္းစား ဒုတိယဗိုလ္ခ်ဳပ္ၾကီး ခ်စ္ေဆြ ပါ.. ဟဲဟဲ

    ReplyDelete

ေပးထားသည့္ မွတ္ခ်က္မ်ားကို မၾကာမီတင္ေပးပါမည္။ ေခတၱ ေစာင့္ဆိုင္းပါ။

မွတ္ခ်က္မ်ားသည္
(၁) တင္ထားသည့္ပို႕စ္မ်ားႏွင့္ သက္ဆိုင္မႈ မရွိသည့္ အေၾကာင္းအရာမ်ား ျဖစ္ေနလွ်င္ ေသာ္လည္းေကာင္း၊
(၂) လူအမ်ား လက္မခံႏိုင္ ေလာက္သည့္ ရိုင္းစိုင္း ၾကမ္းတမ္းမႈမ်ား ပါ၀င္ေနလွ်င္ ေသာ္လည္းေကာင္း၊ ပယ္ဖ်က္သြားမည္ ျဖစ္ပါသည္။

တင္ေပးျခင္း မတင္ေပးျခင္းသည္ ကာလ၊ ေဒသ၊ ပေယာဂ၊ လူမ်ိဳးေရး၊ ပုဂၢိဳလ္ေရး၊ ဘာသာေရး၊ တသီးပုဂၢလ ယံုၾကည္မႈအေပၚ သတ္မွတ္ ခြဲျခားမႈ မရွိပါ။ စာဖတ္သူ လူအမ်ားကို ေလးစားေသာ အားျဖင့္ အထက္ပါ အခ်က္ ႏွစ္ခုကို ေရွာင္ၾကဥ္ ေရးသားလာေသာ မည္သည့္ ေဝဖန္ အၾကံျပဳ ေျပာဆိုမႈမ်ိဳးကို မဆို တင္ေပးသြားမည္ ျဖစ္ျပီး၊ အခ်ိဳ႕မွတ္ခ်က္မ်ားကို အမ်ားျပည္သူ အက်ိဳးငွာ လိုအပ္ပါက တည္းျဖတ္သြားမည္ ျဖစ္ပါသည္။

ေက်းဇူးတင္ပါသည္။