ယခု ေဖာက္လုပ္မည့္ ျမန္မာ-တရုတ္ ရထားလမ္းတြင္ ေမာင္းႏွင္မည့္ လွ်ပ္စစ္ရထားမွာ တစ္နာရီလွ်င္ အလ်င္ျမန္ဆံုး ကီလိုမီတာ ၂၀၀ ထက္ျမန္ေသာ အျမန္ႏႈန္းျဖင့္ ေလာကီ စ်ာန္ရ- ၀ိဇၨာေဇာ္ဂ်ီ ရထား Driver မ်ားက "ဥံဳဖြ-ဥံဳဖြ" "သြားဟ-သြားဟ" ဟု မန္းမႈတ္ကာ ေမာင္းႏွင္ၾကမည္ ျဖစ္ေၾကာင္းသိရ၏။ လွ်ပ္စစ္မီး မရသည့္ ကာလမ်ားတြင္မူ ဖေယာင္းတိုင္မ်ား ထြန္းကာ ပူေဇာ္ သကၠာရျပဳလ်က္ ဂါထာမႏၱရားမ်ားျဖင့္ ဆက္လက္ ေမာင္းႏွင္ၾကမည္ဟု ရထားပို႕ေဆာင္ေရးဌာန အရာရွိၾကီးတစ္ဦးက ဆင္ဟြာ ႏွင့္ ဆိတ္ဟြာ သတင္းကို ကိုးကားလ်က္ ေျပာၾကားသြားသည္။
ရန္ကုန္-ကူမင္း အျမန္ဆံုးရထားလမ္း တြင္ ေမာင္းႏွင္မည့္ ေနာက္ဆံုးေပၚ လွ်စ္စစ္ရထားပံု (လွ်ပ္စစ္ေကာင္းကင္ ေကဘယ္ၾကိဳးတန္းကို ပံုတြင္ ေတြ႕ျမင္ႏိုင္သည္)
ရန္ကုန္-ကူမင္း အျမန္ဆံုးရထားလမ္း တြင္ ေမာင္းႏွင္မည့္ ေနာက္ဆံုးေပၚ လွ်စ္စစ္ရထားပံု (ဤရထားလမး္ပိုင္းတြင္ သံလမ္းတေလွ်ာက္ လွ်ပ္စစ္ဓာတ္အား စီးဆင္းသည္)
သတင္းအျပည့္အစံု ဖတ္ရႈရန္
တစ္နာရီလွ်င္ ကီလိုမီတာ ၂၀၀ ႏႈန္းျဖင့္ ခုတ္ေမာင္းႏိုင္မည့္ အေကြးအေကာက္ လံုး၀ မရွိသည့္ ကမၻာ့အေျဖာင့္တန္းဆံုးေသာ တရုတ္ျမန္မာ လမ္းမၾကီးကို ေတြ႕ရစဥ္
No comments:
Post a Comment
ေပးထားသည့္ မွတ္ခ်က္မ်ားကို မၾကာမီတင္ေပးပါမည္။ ေခတၱ ေစာင့္ဆိုင္းပါ။
မွတ္ခ်က္မ်ားသည္
(၁) တင္ထားသည့္ပို႕စ္မ်ားႏွင့္ သက္ဆိုင္မႈ မရွိသည့္ အေၾကာင္းအရာမ်ား ျဖစ္ေနလွ်င္ ေသာ္လည္းေကာင္း၊
(၂) လူအမ်ား လက္မခံႏိုင္ ေလာက္သည့္ ရိုင္းစိုင္း ၾကမ္းတမ္းမႈမ်ား ပါ၀င္ေနလွ်င္ ေသာ္လည္းေကာင္း၊ ပယ္ဖ်က္သြားမည္ ျဖစ္ပါသည္။
တင္ေပးျခင္း မတင္ေပးျခင္းသည္ ကာလ၊ ေဒသ၊ ပေယာဂ၊ လူမ်ိဳးေရး၊ ပုဂၢိဳလ္ေရး၊ ဘာသာေရး၊ တသီးပုဂၢလ ယံုၾကည္မႈအေပၚ သတ္မွတ္ ခြဲျခားမႈ မရွိပါ။ စာဖတ္သူ လူအမ်ားကို ေလးစားေသာ အားျဖင့္ အထက္ပါ အခ်က္ ႏွစ္ခုကို ေရွာင္ၾကဥ္ ေရးသားလာေသာ မည္သည့္ ေဝဖန္ အၾကံျပဳ ေျပာဆိုမႈမ်ိဳးကို မဆို တင္ေပးသြားမည္ ျဖစ္ျပီး၊ အခ်ိဳ႕မွတ္ခ်က္မ်ားကို အမ်ားျပည္သူ အက်ိဳးငွာ လိုအပ္ပါက တည္းျဖတ္သြားမည္ ျဖစ္ပါသည္။
ေက်းဇူးတင္ပါသည္။