ျမန္မာ့ေလေၾကာင္းမွ ေလယာဥ္တစ္စီးသည္ ရန္ကုန္ျမိဳ႕မွ ထား၀ယ္ျမိဳ႕သို႕ ပံုမွန္ ခရီးစဥ္တစ္ခု ပ်ံသန္းေနစဥ္အတြင္း ေလယာဥ္ အင္ဂ်င္စက္မ်ား ရပ္တန္႕သြားခဲ့သျဖင့္၊ ေလယာဥ္ စပါယ္ယာမေလးမ်ား၏ ပန္ၾကားခ်က္ အရ အားေကာင္းေမာင္းသန္ ေယာက္်ားၾကီးမ်ား ေလယာဥ္ေပၚမွ ဆင္းတြန္းၾကရေၾကာင္း၊ ဆယ္ေပခန္႕ ေလထဲတြင္ တြန္းျပီးေနာက္ ေလယာဥ္အင္ဂ်င္စက္မ်ား "ဂရူး" "ဂရူး" ဟု ျပန္လည္ပတ္လာျပီး ဆက္လက္ ထြက္ခြာႏိုင္ခဲ့ရာ ထား၀ယ္ေလဆိပ္သို႕ ေခ်ာေမာစြာ ဆင္းသက္ ႏိုင္ခဲ့ေၾကာင္း သတင္းရရွိသည္။
ေလယာဥ္ ပန္ကာမ်ား လည္ပတ္လ်က္ ပ်ံတက္သြားေသာ ရန္ကုန္အဲေ၀းေလယာဥ္ကို ေတြ႕ရစဥ္
ထိုနည္းတူ ယေန႕ နံနက္ပိုင္းက ေကာင္းကင္ေပၚသို႕ ပ်ံတက္သြားေသာ ရန္ကုန္အဲေ၀း ေလယာဥ္ တစ္စီးသည္ အျမင့္ေပ တစ္ေသာင္းငါးေထာင္ အေရာက္တြင္ ေလယာဥ္ အင္ဂ်င္ ပန္ကာမ်ား လံုး၀
ရပ္တန္႕သြားေၾကာင္း သိရသည္။ သို႕ေသာ္ ကံေကာင္း ေထာက္မစြာျဖင့္ ထုိေလယာဥ္သည္ ေဒါက္တိုင္ တစ္ခုတြင္ ျငိေနသည့္အတြက္ ေအာက္သို႕ ျပဳတ္မက်ဘဲ ေလထဲတြင္ တြဲေလာင္း တြဲေလာင္း ျဖစ္ေနေၾကာင္း သတင္းရရွိသည္။
ပန္ကာမ်ား ရပ္တန္႕သြားျပီးေနာက္ တြဲေလာင္းျဖစ္ေနေသာ ေလယာဥ္ကို ေတြ႕ရစဥ္
ဤသို႕ ျမန္မာ ေလာယာဥ္မ်ားကဲ့သို႕ပင္ လြန္ခဲ့ေသာ သတင္းပတ္မ်ား အတြင္းက ၾသစေၾတးလ် ႏိုင္ငံမွ AirBus A-380 ႏွင့္ ဘိုးရင္း 747 ေလယာဥ္တို႕၏ အင္ဂ်င္စက္မ်ားလည္း ေကာင္းကင္ျပင္တြင္ ပ်ံသန္းေနစဥ္အတြင္း ရပ္တန္႕ခဲ့ဖူးသည္။
No comments:
Post a Comment
ေပးထားသည့္ မွတ္ခ်က္မ်ားကို မၾကာမီတင္ေပးပါမည္။ ေခတၱ ေစာင့္ဆိုင္းပါ။
မွတ္ခ်က္မ်ားသည္
(၁) တင္ထားသည့္ပို႕စ္မ်ားႏွင့္ သက္ဆိုင္မႈ မရွိသည့္ အေၾကာင္းအရာမ်ား ျဖစ္ေနလွ်င္ ေသာ္လည္းေကာင္း၊
(၂) လူအမ်ား လက္မခံႏိုင္ ေလာက္သည့္ ရိုင္းစိုင္း ၾကမ္းတမ္းမႈမ်ား ပါ၀င္ေနလွ်င္ ေသာ္လည္းေကာင္း၊ ပယ္ဖ်က္သြားမည္ ျဖစ္ပါသည္။
တင္ေပးျခင္း မတင္ေပးျခင္းသည္ ကာလ၊ ေဒသ၊ ပေယာဂ၊ လူမ်ိဳးေရး၊ ပုဂၢိဳလ္ေရး၊ ဘာသာေရး၊ တသီးပုဂၢလ ယံုၾကည္မႈအေပၚ သတ္မွတ္ ခြဲျခားမႈ မရွိပါ။ စာဖတ္သူ လူအမ်ားကို ေလးစားေသာ အားျဖင့္ အထက္ပါ အခ်က္ ႏွစ္ခုကို ေရွာင္ၾကဥ္ ေရးသားလာေသာ မည္သည့္ ေဝဖန္ အၾကံျပဳ ေျပာဆိုမႈမ်ိဳးကို မဆို တင္ေပးသြားမည္ ျဖစ္ျပီး၊ အခ်ိဳ႕မွတ္ခ်က္မ်ားကို အမ်ားျပည္သူ အက်ိဳးငွာ လိုအပ္ပါက တည္းျဖတ္သြားမည္ ျဖစ္ပါသည္။
ေက်းဇူးတင္ပါသည္။